ЛИМАНСЬКА ФІЛІЯ
Головна | Виховна система школи | Мій Мій профільпрофіль | Вихід
 
Неділя, 02.02.2025, 09:17
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS
Меню сайту
Календар
«  Лютий 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 920
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Виховна система школи

Виховна система школи – спосіб життя шкільного колективу, всі компоненти якого підлягають певним цілям і забезпечують у процесі свого функціонування досягнення заданого результату – певних меж розвитку і моральних якостей особистості

Система забезпечує єдність і взаємозв’язок, планування, організації й аналізу діяльності, виховних зусиль педагогічного і учнівського колективів, сім΄ї і громадськості.

МЕТА виховної системи школи – забезпечити для учня можливість свідомого вибору лінії життя, позиції, погляду на світ.

ГОЛОВНА МЕТА виховної системи школи – відродження самобутнього характеру, в кожному учневі, який прагнув би до постійного самовдосконалення, розвиток його творчих задатків.

Іншими словами, мета виховання – навчити молоду людину жити і діяти серед цивілізованих людей на користь собі та іншим.

/Files/images/2017foto/CopyShemavyhrob.JPG

Напрями виховної роботи

Виховна система школи розроблена відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Конвенції ООН “Про права дитини”, Статуту школи. Основними ідеями, які лягли в основу виховної системи школи, є ідеї гуманізму, педагогіки співробітництва, загального піклування, формування єдиного виховного простору.

В Законі України «Про загальну середню освіту» особлива увага приділяється вихованню громадянина – патріота своєї країни, який готовий до подальшого навчання та трудової діяльності зі своїми політичними переконаннями, формуванню творчої особистості, свідомого відношення до своїх обов’язків; формуванню навичок здорового способу життя.

Характер виховання повинен передбачати глибоке розуміння вчителем фізіологічної природи вихованців, їх індивідуальні риси та можливості, повагу до особистості дитини.

ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ
  • Патріотичне виховання;
  • Правове виховання
  • Вихвання національної культури
  • Громадянська освіта і виховання
  • Туристсько-краєзнавча робота
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ
  • Моральне виховання
  • Родинно-сімейне виховання
  • Превентивне виховання
  • Толерантність
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ
  • Екологічне виховання
  • Еколого-натуралістична робота
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА ТА КУЛЬТУРИ
  • Художньо-естетичне виховання
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ
  • Профорієнтаційна робота
  • Трудове виховання
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ
  • Охорона життя та здоров’я
  • Формування здорового способу життя
  • Формування активної життєвої позиції
  • Формування соціального статусу

 

Пошук
Друзі сайту
Вовчанський МНВК Волчанск и волчане! Волчанск (Украина) - живописные места, достопримечательности, отдых на Печенежском водохранилище, Новини Сайт для підтримки вчителів інформатики
Старосалтівська ЗШ
Наша кнопка


Зворотній звязок
Ім`я відправника *:
E-mail відправника *:
Web-site:
Тема листа:
Текст повідомлення *:
Оцінка сайту:


Copyright MyCorp © 2025Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz