ЛИМАНСЬКА ФІЛІЯ
Головна | | Мій Мій профільпрофіль | Вихід
 
Середа, 22.01.2025, 13:05
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS
Меню сайту
Календар
«  Серпень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 920
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Серпень » 15 » А К Т ГОТОВНОСТІ ЖОВТНЕВОГО НВК
08:09
А К Т ГОТОВНОСТІ ЖОВТНЕВОГО НВК

А К Т

ГОТОВНОСТІ ЖОВТНЕВОГО НВК

ВОВЧАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ДО 2013/2014 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ 

Складений 13.08. 2013 року

Повна назва навчального закладу  Жовтневий навчально – виховний комплекс (загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – дошкільний навчальн6ий заклад) Вовчанської районної ради Харківської області

Повна адреса  62536, с. Жовтневе, вул. Іванівська , буд №12 – А, Вовчанського району Харківської області

Телефони 76-4-69

Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу

Прасол Алла Леонідівна

Відповідно до розпорядження Вовчанської районної державної адміністрації  від 11.07.2013 №  228.

перевірку проводила комісія у складі:

Бондаренко Л.М., заступник голови Вовчанської районної державної адміністрації, голова комісії;

Омельченко Ю.М. - начальник відділу освіти Вовчанської райдержадміністрації;

Чигринова В.О. – голова районного комітету профспілки працівників освіти;

Рибка Г.І. – завідувачка районним методичним кабінетом відділу освіти Вовчанської райдержадміністрації;

Бублікова С.Л.  – методист з дошкільної освіти  районного методичного кабінету відділу освіти Вовчанської райдержадміністрації;

Гончарова В.М. - методист з охорони дитинства районного методичного кабінету відділу освіти Вовчанської райдержадміністрації;

Раковський Ю.П. – начальник господарської групи відділу освіти Вовчанської райдержадміністрації;

Терещенко В.М. –  начальник Вовчанського міжрайонного управління Держсанепідслужби у Харківській області;

Рубцова І. В.головний спеціаліст з питань техніки безпеки та охорони праці управління соціального захисту населення Вовчанської районної державної адміністрації;

Воронков М.А. – начальник Вовчанського районного відділу Головного управління ДСНС України у Харківській області;

Прасол А.Л.  директор Жовтневого навчально – виховного комплексу (загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад)

Комісія встановила :

1. Витяг з рішення органу місцевої виконавчої влади про закріплення за навчальним закладом території обслуговування  від 07.05.2013 року  № 29.

2. Наявність списків дітей дошкільного  та шкільного віку, які мешкають на території обслуговування навчального закладу  в наявності.

3. Проект  плану роботи на 2013/2014 навчальний рік  в наявності.

4. Робочий навчальний план на 2013/2014 навчальний рік в наявності.

5. Проект розкладу занять, роботи гуртків в наявності.

6. Книга наказів з основної діяльності в наявності.

7. Книга наказів з кадрових питань в наявності.

8. Журнал прибуття (вибуття) дітей дошкільного підрозділу в наявності.

9.Книга обліку руху учнів в наявності.

10. Алфавітна книга запису учнів в наявності.

 

11.Матеріали щодо проведення звітування керівника навчального закладу в наявності.

12. План проведення та робочі матеріали до серпневої педагогічної ради в наявності.

13. Наявність та стан методичного кабінету (періодична преса, методична література, дидактичний матеріал, посібники, створення умов для підвищення фахової майстерності педагогів тощо) куточок – ізолятор.

14. Штатний розпис навчального закладу, його відповідність чинному законодавству України в наявності.

15. Забезпеченість педагогічними кадрами, відповідно до фахової освіти та технічним персоналом  персоналом забезпечені повністю.

14. Наказ про розподіл попереднього педагогічного навантаження. Середнє навантаження педпрацівників закладу 17,9 год/тиждень , наказ по Жовтневому НВК від 27.08.13 №54

16. Стан території (наявність квітників, ділянок для трудової діяльності дітей, спортивного майданчику, ігрових майданчиків для кожної вікової групи, огорожі, підсобних споруд, бетонованого майданчику для сміттєзбиральника)

 ігровий майданчик, квітники, огорожа для майданчика.

17. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту не проводився, не було потреби.

18. Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж (постанова Кабінету Міністрів України від 05.05.1997 № 409 «Про забезпечення надійності та безпечної експлуатації будівель, споруд та інженерних мереж»). Наявність щорічних (восени та на весні) актів обстежень будівель  в наявності.

19. Стан технічних засобів навчання, дотримання термінів експлуатації та умов зберігання  задовільний.

20. Наявність музично-спортивної зали. Забезпеченість обладнанням  заняття проводяться в ігровій кімнаті, обладнанням забезпечені.

21. Стан підготовки навчальних кабінетів, відповідність їх навчально-методичного забезпечення та оформлення вимогам Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.07.2004 N 601 «Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.09.2004 за № 1121/9720) та Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 14.12.2013 № 1423, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.01.2013 за № 44/2257). Кількість кабінетів, майстерень та спортивних залів, за завідування якими здійснюється оплата педагогічним працівникам майстерня та спортивна зала відсутні, кабінет інформатики, фізики, початкової школи 2 кабінети.

22. Стан бібліотеки: збереження та поповнення фонду художньою, методичною та довідковою літературою, наявність періодичної преси. Відсоток забезпечення підручниками у відповідності до переліку Міністерства освіти і науки України бібліотека у задовільному стані, забезпеченість підручниками:

1 клас-100 %;

2 клас – 93%( немає- по 1 підручнику  труд навчання. англ.. мова. сходинки до інформатики. математика)

3 клас – -

4  - 7 класи – 100%

8 клас -98%(  немає -основи здоров’я 1 підручник);

9 клас - 100%;

10 клас - 80 % ( немає- світова література 1 підручник, ,історія України 1 підручник, захист Вітчизни 4 підручники, технології- 4 підручники);

11 клас – 100%.

23. Стан території (наявність бетонованих майданчиків для сміттєзбиральників, квітників, навчально-дослідної ділянки, огорожі, підсобних споруд, спортивних майданчиків, флагштока для прапора). Наявність та відповідність нормативним вимогам вивіски закладу (наказ Міністерства освіти і науки України від 17.02.2004 № 120 «Про назви, печатки, штампи, вивіски загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26.02.2004 за № 248/8847)  стан території задовільний, квітників – 5, спортивний майданчик в задовільному стані,, флагшток в наявності, печатка закладу відповідає вивісці, огорожа відсутня, бетонований майданчик для сміття  в наявності.

24. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту побудовано туалет в приміщенні школи, переклеєно шпалери у  4 класних кімнатах, проведено косметичний ремонт класних кімнат, коридорів, фойє, харчоблоку.

25. Стан спортивної зали, наявність інвентарю, необхідного для організації навчально-виховного процесу пристосоване приміщення, інвентарем забезпечені.

26. Стан харчоблоку, забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, дотримання санітарно-гігієнічних вимог  харчоблок у задовільному стані, інвентарем, посудом, обладнанням забезпечені.

27. Наявність та стан обладнання медичного  ізолятору обладнано  у дошкільному підрозділі.

28. Стан збереження меблів у групових кімнатах та приміщеннях  у відмінному стані.

29. Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану підготовки, стан опалювальної системи, котелень, теплоцентралі. Наявність паспортів на котельні. Умови для зберігання твердого палива (при його необхідності)  готова, опалення газове.

30. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи . Відсоток встановлених енергозберігаючих вікон, дверей, ламп від загальної кількості  встановлено 9 вікон, заплановано до 1 вересня ще 8 вікон, що становить 33 % від загальної кількості, замінено   34 лампи  на енергозберігаючі, що становить   30 % від загальної кількості.

31. Забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість ПК) 9 шт..

32. Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці (крім заступника з адміністративно-господарчої частини)  наказ №55 від 27.08.2013 призначена відповідальною заступник з НВР Заморіна В.М..

33. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників  поглиблений медогляд учнів – 28.01.13 року,  працівники школи – квітень 2013 року, протягом  літніх канікул, кухарі та помічник вихователя – 2 рази на рік.

34. Забезпечення питного режиму в закладі  власна свердловина, аналіз  води  за  червень 2013 року, стан питної води – задовільний.

35. Наповнюваність вікових груп згідно з нормами

дошкільний підрозділ: при нормі 15 дітей  – 21 вихованець – 140 %;

шкільний підрозділ::

1клас  - 11;

2 клас – 13:

3 клас  - 0;

4 клас – 7;

5 клас – 8;

6 клас – 6;

7 клас – 6;

8 клас – 7;

9 клас – 8;

10 клас – 5;

11 клас – 4.

середня наповнюваність класів 7,5 дитини

 Всього по шкільному підрозділу 75 дитини.

 Всього по НВК  95 вихованців.

36. Дотримання правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу: наявність протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, журналів реєстрації інструктажів  в наявності.

37. Стан підготовки приміщень дошкільних навчальних закладів, відповідність вимогам безпеки всіх групових приміщень і служб. Наявність перспективного плану поповнення обладнання, правил безпеки, пам’яток. Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності в групах  в наявності.

38. Стан освітлення у навчальному закладі згідно з нормами  в нормі.

39. Відповідність вимогам безпеки та безпеки життєдіяльності кабінетів фізики, інформатики, біології, хімії, Захисту Вітчизни. Стан готовності до навчального процесу майстерень для проведення занять з технічних та  обслуговуючих видів праці  відповідає.

40. Відповідність вимогам  безпеки та безпеки життєдіяльності спортивної зали. Наявність актів випробування спортивних снарядів на міцність кріплення та надійність експлуатації спортивна зала відсутня. Акти випробування  обладнання в наявності.

41. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи у електрика і співробітників, які працюють з електроустановками  електрик відсутній допуск має вчитель фізики Мошківський О.В..

42. Виконання «Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України», затверджених спільним наказом Головного управління Державної пожежної охорони МВС та Міністерства освіти і науки України від  30.09.1998 № 348/70, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.1998  за № 800/3240. Наявність і стан протипожежного обладнання обладнано пожежний щит, вогнегасників – 11 шт., бочка з піском.

43. Проведення атестації робочих місць за умовами праці (Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 «Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці»)  проведено комісією ПК.

44. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам  в наявності.

45. Забезпеченість навчального закладу захищеними статтями витрат 1909293,22 грн.

46. Залучення спеціального фонду бюджету 56865 грн.

47. Своєчасність виплати заробітної плати, обов’язкових виплат (стаття 57 Закону України «Про освіту»)  всі виплати проводяться своєчасно.

48. Забезпечення дітей гарячим харчуванням. Розмір передбачених коштів на одну дитину в день за рахунок бюджету та батьківської оплати (стаття 35 Закону України «Про дошкільну освіту») дошкільний підрозділ в день на 1 вихованця 14 грн.: – 9,60 в день – бюджет, 4,20  в день – батьківська плата, для дітей з багатодітних сімей  батьківська плата  - 2,10, для дітей з посвідченням чорнобильця – батьківська плата відсутня. На літній період з бюджету вихованці харчуються на 15,20, батьківська плата залишається не змінною.

Для школярів 1 – 4 класів – на 6 грн. в день з 01.01.2013 року, для учнів 5 – 11 класів – 5,50 грн. в день за рахунок батьків.

49. Кількість витрачених коштів на підготовку закладу

     в тому числі:

бюджетних  140 000 грн. (Червоноармійська Перша сільська рада на побудову туалету)

спонсорських 8000грн.(на заміну вікон)

батьківських 4700 грн.

зароблених закладом  - 2560 (металолом, макулатура на заміну вікон)

50. Вказати:

      - які конкретно виконані основні види робіт (зазначити обсяги, вартість):   

1. побудовано туалет – 140000 грн.;

2. зроблено косметичний ремонт приміщень школи, класів, коридорів, фойє, харчоблоку(4000грн);

3. переклеєні шпалери  у 4 класних кімнатах на   суму 1000гр.

4. зроблено косметичний ремонт у коридорі їдальні на суму 250 грн.

    - що вжито для зміцнення матеріально-технічної бази (зазначити вартість):

1.придбано миючи, чистячи засоби на суму 150 грн.

2.побудовано ігровий майданчик для вихованців дошкільного підрозділу(500грн.);

3. встановлено  антену та обладнання  на швидкісний Інтернет (1000грн.);

4. оплачено заміну 8 вікон  на склопакети для класів (10000 грн.)

5. встановлено витяжку в туалеті (300гр.)

51. Рекомендації:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

52. ВИСНОВОК КОМІСІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ :

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

            Голова комісії:  _________________             Л.М.Бондаренко                                                         

                                               м. п.

            Члени комісії

                                       _________________               Ю.М.Омельченко

                                       _________________               В.О.Чигринова

                                      _________________               Г.І.Рибка

                                      _________________               С.Л.Бублікова     

                                      _________________               В.М.Гончарова

                                      _________________               Ю.П.Раковський

                                       _________________               В.М.Терещенко

                                       _________________               І.В.Рубцова

                                       _________________               М.А.Воронков   

                               

                                       

                                                                  

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 935 | Додав: Саша | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Вовчанський МНВК Волчанск и волчане! Волчанск (Украина) - живописные места, достопримечательности, отдых на Печенежском водохранилище, Новини Сайт для підтримки вчителів інформатики
Старосалтівська ЗШ
Наша кнопка


Зворотній звязок
Ім`я відправника *:
E-mail відправника *:
Web-site:
Тема листа:
Текст повідомлення *:
Оцінка сайту:


Copyright MyCorp © 2025Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz