Виховна система школи
Виховна система школи – спосіб життя шкільного колективу, всі компоненти якого підлягають певним цілям і забезпечують у процесі свого функціонування досягнення заданого результату – певних меж розвитку і моральних якостей особистості
Система забезпечує єдність і взаємозв’язок, планування, організації й аналізу діяльності, виховних зусиль педагогічного і учнівського колективів, сім΄ї і громадськості.
МЕТА виховної системи школи – забезпечити для учня можливість свідомого вибору лінії життя, позиції, погляду на світ.
ГОЛОВНА МЕТА виховної системи школи – відродження самобутнього характеру, в кожному учневі, який прагнув би до постійного самовдосконалення, розвиток його творчих задатків.
Іншими словами, мета виховання – навчити молоду людину жити і діяти серед цивілізованих людей на користь собі та іншим.
Виховна система школи розроблена відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Конвенції ООН “Про права дитини”, Статуту школи. Основними ідеями, які лягли в основу виховної системи школи, є ідеї гуманізму, педагогіки співробітництва, загального піклування, формування єдиного виховного простору.
В Законі України «Про загальну середню освіту» особлива увага приділяється вихованню громадянина – патріота своєї країни, який готовий до подальшого навчання та трудової діяльності зі своїми політичними переконаннями, формуванню творчої особистості, свідомого відношення до своїх обов’язків; формуванню навичок здорового способу життя.
Характер виховання повинен передбачати глибоке розуміння вчителем фізіологічної природи вихованців, їх індивідуальні риси та можливості, повагу до особистості дитини.
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
- Патріотичне виховання;
- Правове виховання
- Вихвання національної культури
- Громадянська освіта і виховання
- Туристсько-краєзнавча робота
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
- Моральне виховання
- Родинно-сімейне виховання
- Превентивне виховання
- Толерантність
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
- Екологічне виховання
- Еколого-натуралістична робота
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА ТА КУЛЬТУРИ |
- Художньо-естетичне виховання
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
- Профорієнтаційна робота
- Трудове виховання
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
- Охорона життя та здоров’я
- Формування здорового способу життя
- Формування активної життєвої позиції
- Формування соціального статусу
|
|